niedziela, 18 grudnia 2011

Złote kokardki


Dostałam swoje pierwsze blaszki Konad. Same blaszki nie różnią się zbytnio jakością od tych mniej oryginalnych ale za to stempelek jest świetny- jest za co złapać i ładnie zbiera motyw, wcześniej używałam tego od essence. Na paznokciach pierwsze podejście z nowymi blaszkami. Lakier bazowy to wibo nr 349, czyste złoto, krycie przy trzech warstwach ale lakier ma strasznie rzadką konsystencje i były to cieniutkie warstwy, schnie szybko.

Przez ostatni tydzień paznokcie poszły w odstawkę. Zajęłam się przygotowywaniem świątecznych ozdób. Pokaże Wam jedną z gipsowych figurek. Robi się je bardzo przyjemnie, wystarczy odpowiednia forma i gips budowlany. Aniołka pomalowałam farbkami akrylowymi i zabezpieczyłam lakierem również akrylowym, ma ok 5 cm.
:)

26 komentarzy:

  1. ale masz długie paznokcie... zazdroszczę..

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękne, takie delikatne i eleganckie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. U Ciebie nawet na paznokciach już świąteczny klimat:) Urocze:)

    OdpowiedzUsuń
  4. wow cudo, Ty to masz pomysły:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne paznokcie. Takie świąteczne :)
    A aniołek... Świetny!

    OdpowiedzUsuń
  6. Ślicznie, jak zawsze starannie i dokładnie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne! I jakie świąteczne :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Urocze:) I jakże na czasie :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Ładniutki wzorek:) Tez kiedys robiłam gipsowe odlewy:D
    A powiedz, czy ten konadowy stempelek jest zauważalnie lepszy od essencowego? Warto go kupic? Czy może essencowy wystarczy:D?

    OdpowiedzUsuń
  10. cudowne te Twoje wzorki :)

    otagowałam Cię http://lidzia007.blogspot.com/2011/12/tag-lakieromaniaczki.html :)

    OdpowiedzUsuń
  11. paznokcie i aniołek śliczny! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. cudownie wyglądają. :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Uroocze. ;)
    Zapraszam do siebie, nowa notka.

    OdpowiedzUsuń
  14. bardzo ładny wzorek :))

    +obserwuję i zapraszam do mnie :))

    OdpowiedzUsuń
  15. Jaki anioł śliczny! :D Pomyślałabym że kupiony a nie zrobiony własnoręcznie ;) I złoty kolorek na paznokciach też świetny :)
    Pozdrawiam, Eveline!

    OdpowiedzUsuń
  16. >kleopatre- diametralnej różnicy nie ma, "gumka" jest podobna o tej samej wielkości, Konada łatwiej chwytać bo jest duży i wygodny, przydatna też jest jego druga strona do odbijania niewielkich motywów, łatwiej jest wtedy wycelować odbijany wzorek

    OdpowiedzUsuń
  17. Ładnie to wygląda :) podoba mi się to złotko
    Ja też kombinuję jak wykorzystać te kokardki w świątecznej odsłonie :>

    OdpowiedzUsuń
  18. łoooo ja nie miałabym cierpliwości

    OdpowiedzUsuń
  19. Dzieki za odpowiedz u mnie:) Teraz juz wiem, ze ten stempelek z konada nie jest mi potrzebny. Chodzilo mi w zasadzie tylko o gumeczke:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Pazurki piękne, ale aniołek wymiata :)
    Zostałaś otagowana :)
    http://pazurkicarmen10210.blogspot.com/2011/12/tag-lakieromaniaczki.html

    OdpowiedzUsuń
  21. Ładne..takie świąteczne:):)

    OdpowiedzUsuń
  22. jak miło znowu mieć dostęp do twojego bloga :)
    ślicznie ci to wyszło! ja nadal walczę ze stempelkami, na razie przegrywam ale to się jeszcze zmieni :) aniołek również ładny - lubię robić ozdoby świąteczne ale wyjątkowo nie mam na nie czasu w tym roku...

    OdpowiedzUsuń
  23. rewelacyjne pazurki, aniołek też b.ładny.

    OdpowiedzUsuń
  24. Takiego samego aniołka robiłam w szkole ;)
    Dodaje!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za Twój komentarz:) Jest to moja nagroda za każdy nowy post. Jeśli masz jakieś pytania, uwagi napisz o tym.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...