niedziela, 12 lutego 2012

Color Club - secret agent z serii alter ego + tag serialowy

Swoje pierwsze lakiery Color Club wygrałam w rozdaniu u hatsu. Bardzo przypadły mi do gustu, w przypadku tego krycie przy dwóch warstwach, świetna konsystencja, ładnie wysycha i do tego ten kolor. W sztucznym świetle to typowy duochrome (jeśli macie bardziej odpowiednie określenie piszcie). 


Zostałam otagowwana do serialowego tagu przez Flora-Kasia1998 / Aoi-chan98. Co do zasad tagu chyba nikt nie będzie miał mi za złe jeśli je nieco zmodyfikuje. Taguję każdą osobę, która czyta ten post, a swoje ulubione seriale opiszę chętnie bo lubię i często oglądam różne seriale.

Desperate housewives
Zdecydowanie mój serial nr 1 od dobrych kilku lat. Opowiada historię czterech przyjaciółek (Bree, Gabrielle, Lynette,  Susan - najbardziej lubię dwie pierwsze bohaterki) mieszkających na tej samej ulicy- słynnej Wisteria Lane. Każdy sezon niesie ze sobą zarówno wiele barwnych jak i nieco tajemniczych wątków. Serial jest utrzymany w specyficznym klimacie, zawsze kończy się frapującą narracją zmarłej bohaterk. Polecam!!
Pretty little liars
Tu również cztery bohaterki ale nieco młodsze- Hanna, Spenser - moje ulubienice:), Aria oraz Emily za która nie przepadam i nie ze względu na jej orientacje:D Główny wątek serialu to zaginięcie i śmierć  przyjaciółki dziewczyn - Ali. Ciągłe tajemnice, afery, próby wyjaśnienia śmierci Ali, dziwne smsy i wiadomości to to z czym dziewczyny muszą się zmierzyć. Nie zabraknie oczywiście wątków miłosnych:) Ostrzegam serial wciąga coraz bardziej z każdym odcinkiem. 

Weeds 
Oglądałam jakiś czas temu ale chyba wciąż wychodzą nowe sezony- muszę nadrobić. Serial opowiada o perypetiach Nancy a dokładnie o jej nowym, całkiem dochodowym biznesie:D Zabawny i fajnie się ogląda. 
Sex and the city
Serial klasyka dla kobiet. Pewnie znacie ja jednak dopiero na ostatnich wakacjach pooglądałam wszystkie jego sezony. Bardzo polubiłam Carrie i jej nieprzeciętne przyjaciółki. 
The king of queens
Typowy amerykański serial. Zabawny i lekki. Doug i Carrie -  przeciwieństwa, które jednak się przyciągają. Pewnie nie każdemu się spodoba ale mnie bardzo śmieszył w szczególności postacie drugiego planu ojciec Carrie - Arthur i przyjaciel Douga - Spence. 

Jest ich jeszcze kilka ale to chyba te najważniejsze. Aktualnie oglądam też Gossip girl ale z każdym odcinkiem  tego sezonu robi się coraz bardziej nudnie, przewidywalnie i powtarzalnie.
;)

25 komentarzy:

  1. Świetny kolor tego lakieru:) a co do seriali Sex w wielkim mieście po prostu UBÓSTWIAM!!!:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne paznokcie to i piękny kolorek.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ładny kolorek, taki troszkę inny;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Chyba nie mój kolor, a raczej wykończenie. Za to paznokcie - jak zawsze piękne :)

    OdpowiedzUsuń
  5. wiesz gdzie można kupić te lakiery?

    OdpowiedzUsuń
  6. kolorek przypadł mi do gustu ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczny lakier! Dziękuję, że wzięłaś udział w zabawie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczny odcień lakieru. Dwa pierwsze seriale też uwielbiam i oglądam :).

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękny kolor i ciekawe wykończenie:)

    OdpowiedzUsuń
  10. super kolor :) PLL też uwielbiam :D

    OdpowiedzUsuń
  11. śliczny kolor ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. bardzo ładny kolorek ;) Pretty Little Liars - ten serial naprawde wciąga :D

    OdpowiedzUsuń
  13. piękny lakier i kształt paznokci:)
    oglądamy podobne seriale:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Cieszę się, że Ci się lakier spodobał :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Tak patrzę na niego i hmmm... w sumie bardzo fajnie wygląda, ale chyba nie widziałabym go u siebie.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za Twój komentarz:) Jest to moja nagroda za każdy nowy post. Jeśli masz jakieś pytania, uwagi napisz o tym.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...