sobota, 19 maja 2012

Pudełka + lakierowa kolekcja

Takie to pudełka ostatnio wpadły w moje ręce:) Gdy je zobaczyłam nie mogłam się oprzeć, żeby ich nie kupić, po prostu wołały do mnie -"weź mnie do domu!" Kompletnie nie pasują mi do pokoju ale co tam:D Najwyżej będą schowane w szafie. Jak myślicie co mogę w nich trzymać? W najmniejszym zestaw stempelkowy z blaszkami. W następnym topy i odżywki, w trzecim naklejki, a na ten największy jeszcze nie mam pomysłu - na lakiery jest za mały albo raczej ja mam za dużo lakierów.
Kupiłam je za ok. 45zł w Makro w dziale z zabawkami:D No bo przecież tylko małym dziewczynkom można kupować takie rzeczy - jak widać nie tylko:) Są wykonane z solidnej, twardej tektury. Kokardki możemy też odpiąć.

Przy okazji porządkowania akcesoriów do paznokci podliczyłam swój lakierowy zbiór. Myślę, że nie jest tak źle. Wyszło ok. 116 lakierów kolorowych na dziś:) Jeśli macie ochotę to pooglądajcie.
 
;)

50 komentarzy:

  1. Ojej jakie piękne pudełka, też bym chciała żeby moje lakiery miały takie domki :) może spróbuj jakoś zmieścić ta piękną kolekcję w tym największym, nie mam innego pomysłu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. noo .. przyznam że sama bym się na te pudelka skusiłaa ! ^^
    a co do lakieróww .. to pokaźna kolekcjaa ;D

    OdpowiedzUsuń
  3. Pudełka cudne a kolekcja lakierów OGROMNA:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne są te pudełeczka:) Widziałam takie w Nanu Nana:) Naliczyłam u Ciebie 23 lakiery, które mam też w swojej kolekcji!:) Spora kolekcja, uwielbiam oglądać takie posty!:)

    OdpowiedzUsuń
  5. ja przez ostatni tydzien tez pokazywalam moja kolekcje lakierowa... ale do Twojej ilosci jeszcze troszke mi brakuje ;pp a pudelka? no coz... nawet nie patrze, bo mam ochote wyrwac je z monitora :D

    OdpowiedzUsuń
  6. pudełka są przeurocze :D

    OdpowiedzUsuń
  7. śliczne pudełka! kolekcja też niczego sobie:D

    OdpowiedzUsuń
  8. Pudełka i lakiery są cudne!

    OdpowiedzUsuń
  9. piękne te pudełka : )
    a kolekcja niesamowita : )

    OdpowiedzUsuń
  10. Te pudełka są cudowne! <3 *_*

    OdpowiedzUsuń
  11. Pudełeczka piękna!a kolekcja lakierów zdumiewająca:))

    OdpowiedzUsuń
  12. Pudełeczka przesłodkie <3
    Moja kolekcja dogania Twoją ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ale piękne pudełeczka! A kolekcja? Niezła;d

    OdpowiedzUsuń
  14. Noo, sporo ich ;p. Ja jestem jeszcze na tym etapie lakierowego maniactwa ze mam wyrzuty sumienia jeśli sięgnę po lakier w kolorze takim jak już mam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mam tak samo, nie potrafię mieć dwóch lakierów w tym samym kolorze ;D.

      Usuń
  15. Cudne pudełka! Jakbyś mogła byłabym wdzięczna za odpowiedź ile ma średnica największego i najmniejszego? Może też bym sobie takie kupiła, jeśli są w miarę duże :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ma problemu - średnica największego to 23cm, a najmniejszego 13cm. Nie są jakoś bardzo duże ale były też w tej cenie dwa prostokątne kuferki trochę większe.

      Usuń
  16. A kolekcja lakierów powala na kolana :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Śliczne te pudełka. A co do kolekcji lakierów to imponująca. Najbardziej podoba mi się gromadka fioletów ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. te pudełka są rozkoszne! wcale się nie dziwie, ze je kupiłaś bo pewnie sama .. znając mnie.. ;D nie mogłabym się oprzeć. :)

    OdpowiedzUsuń
  19. pudełka cudowne <3
    lakiery również, rewelacyjna kolekcja !! :D

    OdpowiedzUsuń
  20. Ciekawe kolorki lakierów :D

    OdpowiedzUsuń
  21. Ale ty masz tych lakierów :P Dużo :) Ale fajnie mieć takie hobby :)

    OdpowiedzUsuń
  22. niektóre pozycje z Twojej kolekcji lakierów są także u mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  23. już nie wiem na co patrzeć - pudełka czy lakiery? :D

    OdpowiedzUsuń
  24. Odpowiedzi
    1. Często daje koleżankom lakiery, także jak mnie odwiedzisz to może też dostaniesz:D

      Usuń
  25. świetne są te pudełka. <3
    Jeju ile lakierów, to ja mam mniej. ;]
    A, gdybyś posegregowała je jakoś to może byś je upchnęła do tego wielkiego. ;D

    OdpowiedzUsuń
  26. Urocze te pudła, kojarzą mi się z takimi na kapelusze :D

    A lakierów nigdy nie za wiele ;p

    OdpowiedzUsuń
  27. Suuuuuuper kolekca :)

    http://kosmetykoholizm.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. Iiile? 116 lakierów? No nieźle :3
    Pudełeczka są śliczne :)

    OdpowiedzUsuń
  29. O mamo cudowne te pudełka! Uwielbiam takie "słodkie gadżety" do pokoju:). A posty z kolekcją lakierów bardzo lubię oglądać:)

    OdpowiedzUsuń
  30. śliczne pudełeczka, a kolekcja lakierów powalająca:)

    OdpowiedzUsuń
  31. Świetna kolekcja, chyba muszę zrobić podobny post - wreszcie się dowiem, ile liczy mój zbiór :D

    OdpowiedzUsuń
  32. ojej cudne te pudełka!!chce tez takie
    kolekcja lakierów niesamowita, ale wcale się nie dziwię, maniaczce lakierów:)

    OdpowiedzUsuń
  33. masz nieźle dużo tych lakierów! a pudełka urocze :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Pudełka fajne, zawsze sie znajdzie coś, co można tam wsadzić :) Ja bym do największego wsadziła większość lakierów, a pozostałe poupychała w innym miejscu :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Wow, ale kolekcja! :D Oddaj mi trochę! :P

    OdpowiedzUsuń
  36. Prześliczne te pudełeczka :)

    Skoro Ci się wszystkie lakiery nie mieszczą, to trzeba kupić jeszcze trochę nowych i drugi zestaw pudełek.. :D
    Dobry pomysł co nie?? ;)

    OdpowiedzUsuń
  37. Jakie piękności! :D

    OdpowiedzUsuń
  38. pozazdrościć kolekcji ;D

    OdpowiedzUsuń
  39. Śliczne pudełka :)) Niezła kolekcja lakierów.

    OdpowiedzUsuń
  40. śliczne te pudełeczka :p a lakierów to masz pełno ^^

    OdpowiedzUsuń
  41. zakochałam się w tych pudełkach:)

    OdpowiedzUsuń
  42. Genialne pudełka<3 Niezła kolekcja lakierów, ja swoich wolę nie liczyć;)

    OdpowiedzUsuń
  43. A te holograficzne z eveline bodajże można jeszcze gdzieś dostać?

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za Twój komentarz:) Jest to moja nagroda za każdy nowy post. Jeśli masz jakieś pytania, uwagi napisz o tym.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...