wtorek, 14 sierpnia 2012

Recenzja top coatu Golden Rose Quick Dry

Kolejna nowość firmy Golden Rose. 10 ml top coatu w nowej buteleczce i z nowym pędzelkiem. Do kupienia tu za cenę 8,50zł. Oto co piszę o niej producent:
"Utwardzający lakier ochronny o szybkoschnącej formule, wysycha już w 60 sekund ! Przedłuża trwałość lakieru, chroni przed pękaniem, odpryskiwaniem i nadmiernym ścieraniem się lakieru. Zawiera filtry ochronne UV, zabezpieczające nasz manicure przed blaknięciem oraz żółknięciem. Po aplikacji warstwy lakieru należy odczekać około 2 min. i następnie nałożyć top coat."
Wszystko dobrze z tym, że moim zdaniem te 60 sekund to troszkę za mało na wyschnięcie topu ale wysycha faktycznie szybko. Jest to bardzo dobry top coat i spełnia wszystko to co ma spełniać przyzwoity lakier nawierzchniowy. Minusów się w nim nie dopatrzyłam, a co do plusów to:
+czas schnięcia bardzo szybki, pomaga w wyschnięciu warstw lakierów pod topem, po 15/20 minutach od pomalowania paznokci możemy zacząć zajmować się czymś innym; może nie jest to drugi Seche Vite ale może z nim śmiało konkurować, schnie troszkę dłużej ale nie ściąga lakieru i jest tańszy
+konsystencja, która idealnie rozprowadza się po płytce, nie jest ani za gęsta ani za rzadka
+nowy pędzelek bardzo mi odpowiada także kolejny plus
+cena, którą jestem w stanie zapłacić, nie znam drugiego tak dobrego topu w tym przedziale cenowym
+no i oczywiście znacznie przedłuża trwałość lakieru, poniżej na pierwszym zdjęciu paznokcie pokryte dwiema cienkimi warstwami topu zaraz po wykonaniu zdobienia natomiast na drugim zdjęciu w dniu jedenastym - widoczny odrost i starte końcówki, w piątym dniu spiłowałam tylko nieco paznokcie, pozatym nie dokładałam dodatkowych warstw, w tym czasie robiłam dużo rzeczy mogących wpłynąć na odpryśnięcie lakieru np. zmywałam sporo naczyń, sprzątałam, nie miałam czasu żeby zmienić mani i sama się sobie dziwię, że wytrzymałam z nim ponad tydzień. Myślę, że top coat spełnił swoją rolę lepiej niż nawet powinien.
 Dziękuje firmie Golden Rose za możliwość przetestowania lakieru. 
;)

22 komentarze:

  1. 11 dni, ja pierniczę... zdążyłabym 4-5 zmienić lakier XD ale u mnie nawet Seche Vite jakoś super nie utrwala ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Moja mama kupiła niedawno jakiś top GR (ale chyba nie ten) i okazał się fatalny.. Strasznie długo schnie.. Mega długo wręcz.. Trochę się zraziłam przyznam szczerze..

    OdpowiedzUsuń
  3. woww nieźle, trzeba nad nim pomyśleć :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja lubię próbować nowych topów i niewykluczone, że jak skończy mi się mój obecny sięgnę po ten GR.

    OdpowiedzUsuń
  5. Oo skusiłaś mnie tym topem, kupię go jak skończy się mój szybkoschnący Sally Hansen.

    OdpowiedzUsuń
  6. cena bardzo zachęca. :) Twoja praca bardzo ładna. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. super. poszukuję właśnie takiego top coatu!

    OdpowiedzUsuń
  8. nie widziałam go u siebie :/ ale musze poszukać :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetny! Chyba się na niego skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  10. jasna cholera 11 dni o_O jestem w szoku! muszę normalnie MUSZĘ go wypróbować! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. 11 dni to świetny rezultat :)

    OdpowiedzUsuń
  12. pięknie z tymi wzorkami wygląda i 11 dni...niemożliwe :p

    OdpowiedzUsuń
  13. Może i fajny, ale się nie skuszę, tylko zostanę przy seche i poshe ;)
    11 dni w moim przypadku to o 9 za dużo XD Nie wiem jak Ty z jednym mani tyle wytrzymałaś, podziwiam ;>

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie umiem czytać tej czcionki, oczy mnie bolą :(
    Recenzja ciekawa i bardzo przydatna bo myślę nad tym topem, ale te powykręcane literki... Ledwie brzebrnęłam :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mogę zmienić czcionkę, przeważnie nie piszę długich notek ale faktycznie może być nieczytelna przy takiej ilości tekstu.

      Usuń
    2. O wiele lepiej :)
      Dzięki i pozdrawiam :)

      Usuń
  15. Trzeba się za nim rozejrzeć ;))

    OdpowiedzUsuń
  16. no pasowało by go kupić ;d

    OdpowiedzUsuń
  17. 11 dni to faktycznie długo, mimo wszystko ja tak długo lakierów nie lubię trzymać :D

    OdpowiedzUsuń
  18. Ooooo zapowiada się że jest to świetny produkt, trzeba się w niego zaopatrzyć :)

    OdpowiedzUsuń
  19. świetne paznokcie! pięknie to wygląda! najchętniej chciałabym mieć każde na swoich dłoniach, jakie tu zrobiłaś :) podziwiam :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za Twój komentarz:) Jest to moja nagroda za każdy nowy post. Jeśli masz jakieś pytania, uwagi napisz o tym.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...