środa, 26 grudnia 2012

Merry Christmas na paznokciach

To już chyba ostatnie typowo świąteczne zdobienie. Muszę przyznać, że ten mani podoba mi się najbardziej z moich świątecznych propozycji. Moją inspiracją było zdobienie, które już kilka razy spotkałam w sieci, nie wiem do kogo należy ale jest np. tu na piątym obrazku i prawdopodobnie pochodzi z tej niemieckiej strony. Paznokcie pomalowałam warstwą białego lakieru Bell i przy pomocy gąbeczki zrobiłam różowe cieniowanie lakierem Aden cosmeties, następnie odbiłam z blaszki Konad białe śnieżynki oraz bordowe świąteczne motywy. Wszystko pokryłam lakierem Golden Rose With Protein nr 318.
  Życzę Wam abyście ten ostatni świąteczny dzień wykorzystały w jak najlepszy sposób:) 
(albo wykorzystali - ciekawa jestem czy jakiś mężczyzna kiedyś tu zaglądał)
;)

37 komentarzy:

  1. Wszystkie manicure, które wykonałaś są świetne ale mnie też ten najbardziej się podoba:) Jest świetny:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystkie mani były piękne ale ten jest rzeczywiście wyjątkowy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pięknie Ci wyszły.. Uwielbiam te twoje mixy, ale to już wiesz :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Zgadzam się z dziewczynami, mani jest wyjątkowy :) bardzo oryginalny!

    OdpowiedzUsuń
  5. cudownie wygląda :) zakochałam się w nim ;)
    a co do mężczyzn na Naszych blogach, to myślę że zaglądają na nie, ja na przykład mam wśród swoich obserwatorów jednego pana obserwatora ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Te są śliczne :D I również życzę radosnego ostatniego dnia świąt :)

    OdpowiedzUsuń
  7. śliczne paznokcie! mimo, że nie lubię różu, takie zdobienie nosiłabym z wielką przyjemnością :) widziałam je już kilkakrotnie w sieci, ale twoje wykonanie jest bardzo ładne.
    pozdrawiam, A

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo podoba mi się tło tych czerwonych zdobień

    OdpowiedzUsuń
  9. wyszło Ci przepięknie!
    wszystkie mani, jakie pokazujesz są świetne, świąteczne były cudne, ale muszę się z Tobą zgodzić: ten jest najlepszy :)
    ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Zazdroszczę czasu na malowanie paznokci;) Mnie już święta wykańczają...;p Zdobienie cudne! A co do mężczyzn... Twoje zdobienia nie raz oglądał mój K. :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Zapraszam na pazurkowy konkurs do mnie http://nicia725.blogspot.com/2012/12/konkurs-u-mnie-do.html ;) zasady są banalnie proste!

    OdpowiedzUsuń
  12. oo..WOW jestem pod wrażeniem, aż mnie zatkało tak pięknie!

    OdpowiedzUsuń
  13. Podoba mi się! Zawsze pięknie dopracowujesz "tło", jestem zachwycona :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Extra!:D Muszę wreszcie nauczyc się tej metody stempelkowej, bo mani robi wrażenie!!!!

    OdpowiedzUsuń
  15. prawdziwe arcydzieło!

    Niech taneczny, lekki krok, będzie z Tobą cały rok, niech prowadzi Cię bez stresu, od sukcesu do sukcesu! Szczęśliwego Nowego Roku! ♥

    OdpowiedzUsuń
  16. Ślicznie, jedno z ładniejszych świątecznych zdobień, które oglądam :).

    OdpowiedzUsuń
  17. niesamowicie precyzyjne i staranne wykonanie+ śliczne cieniowanie jako baza:)

    OdpowiedzUsuń
  18. wow rewelacja! zazdroszczę talentu:)

    OdpowiedzUsuń
  19. jakiego białego lakieru używasz do stempli?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Essence - specjalny do stempli ale nie zawsze, jeśli nie chcę żeby wzorek nie był bardzo wyraźny biorę jakiś zwykły biały lakier.

      Usuń
  20. jeju rewelacyjnie go zrobiłaś:) muszę zainwestować w świąteczne stemple na przyszły rok bo teraz robiłam własnoręczne wzorki... ale te stempelkowe są po prostu perfekcyjne :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Prześliczny! :)
    Też muszę kupić jakieś świąteczne blaszki bo z jedną śnieżynką to ja nie poszaleję :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Przegapiłam tak piękny mani! Cudownie Ci wyszło. Jestem zachwycona. Wygląda jak z gazety czy coś :D

    OdpowiedzUsuń
  23. przepiękny !!!! a Powiem Ci że ja używam tego do stempli od essence i nie zawsze caly środek się odbija albo tylko część wzorka się odbija albo jak już sie odbije to zostaje na tej gąbeczce;p mogłabyś mi coś poradzić ???? :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  24. Hej, minął rok, a ja trafiłam na Twojego bloga za sprawą tego zdobienia :) Możesz mi przybliżyć technikę wykonania tego tła? Jak używasz gąbeczki żeby wykonać cieniowanie? Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za Twój komentarz:) Jest to moja nagroda za każdy nowy post. Jeśli masz jakieś pytania, uwagi napisz o tym.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Wystąpił błąd w tym gadżecie.