niedziela, 12 czerwca 2011

2. Naklejki wodne

Zaprezentuje wykorzystanie coraz bardziej popularnych ostatnio naklejek wodnych. Osobiście stałam się ich wielką fanką. Można mieć na pazurkach nawet najbardziej wymyślny motyw. Tak wyglądają naklejki, kupiłam je w sklepie internetowym dobrarada za ok 7zł sztuka.
A tak prezentują się na pazurkach.
Wykonanie:
1. Naklejki wycinamy z kartoników na przybliżony kształt swoich paznokci, nie musi być to bardzo precyzyjnie.
2. Wrzucamy po jednym do wody, czekamy kilka sekund, patyczkiem delikatnie oddzielamy cienką warstwę naklejki i przykładamy na paznokcia(w razie potrzeby wacikiem odsączamy nadmiar wody) 
3. Pokrywamy paznokieć lakierem bezbarwnym i tak wszystko powtarzamy na innych pazurkach. 
4. Następnie pokrywamy paznokcie dwiema kolejnymi warstwami bezbarwnego. 
5. Gdy wszystko dobrze wyschnie,zmywaczem i patyczkiem z watą zmywamy ewentualne niedoskonałości ze skórek.

A tak wyglądają naklejki o motywie zebry pokryte lakierem bezbarwnym matującym. Zdobienie utrzymuje się co-najmniej 7 dni.


6 komentarzy:

  1. Nawet nie wiedziałam że coś takiego jest! świetnie to wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  2. świetna rzecz :) strasznie mnie, to zaintrygowało :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ale fajne! jeszcze tych wzorow nie widzialam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajne są te naklejki! Może kiedyś skorzystam :D


    my-teenage-fashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. o raju, te z kwiatami przecudowne <3

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za Twój komentarz:) Jest to moja nagroda za każdy nowy post. Jeśli masz jakieś pytania, uwagi napisz o tym.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...