sobota, 31 grudnia 2011

Sylwestrowo

Dziś ostatnie zdobienie w starym roku. Nie wybieram się na jakąś specjalną imprezę, zwykła "domówka" ale paznokcie muszą się błyszczeć:D  Lakier OPI- Bring on the bling czekał od lata na taką okazję jak dziś. Nałożyłam dwie grube warstwy, a na to cyrkonie i top coat. Mam nadzieję, że do rana wszystko się utwardzi i będzie nie do zdarcia.
Nie wiem czy zauważyłyście, że moje paznokcie znacznie się skróciły. Przez własne niezdarstwo złamałam cały paznokieć u prawego kciuka, okropnie aż do skóry więc musiałam skrócić też pozostałe. Nie ubolewam strasznie  nad tą stratą; w moim przypadku wiem, że paznokcie odrosną w miarę szybko. Pozatym nie pamiętam kiedy miałam krótkie paznokcie i chętnie zobaczę jak żyję się z taką długością i jak będę sobie radzić ze zdobieniem ich.


W tym roku założyłam bloga i co prawda nie byłam z Wami przez całe 12 miesięcy ale na 7 się załapałam. Napisałam 80 postów i prawie tyle samo było wątków paznokciowych. Cieszę się, że mogę dzielić się z Wami swoją pasją.  Również z wielką chęcią czytam Wasze posty, a w szczególności te pazurkowe.

Życzę niezapomnianej zabawy sylwestrowej i Szczęśliwego Nowego Roku!
;)

28 komentarzy:

  1. Bardzo ciekawie ;)

    Nie odrywają Ci się te cyrkonie? Nałożyłaś je po prostu na lakier czy przyklejałaś czymś specjalnym?

    OdpowiedzUsuń
  2. ale błysk :)) śliczne
    Ja swoje też dziś skróciłam i też jakoś szczególnie nad tym nie ubolewam ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. świetny lakier! bardzo ładnie wygląda w połączeniu z fioletową cyrkonia. warto było czekać na jego wielkie wejście smoka! :) udanej zabawy.

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo fajne, udanej zabawy sylwestrowej :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Zdobienie wygląda jakby miało... 3 cm grubości i miało zaraz odpaść. Ale mnie się podoba! Świetny kolor na Sylwestra!

    OdpowiedzUsuń
  6. super lakier, ja też z bólem skracam pazurki :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ekstra paznokcie na sylwestra:) Również życzę udanej zabawy jak i udanego nowego roku:)

    OdpowiedzUsuń
  8. ale się błyszczą :) Szczęśliwego Nowego Roku :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Niezły błysk :D
    Wszystkiego najlepszego w Nowym Roku :)

    OdpowiedzUsuń
  10. A dla mnie to idealna długość :-) A zdobienie dla mnie trochę za mocne, ale ja w ogóle jestem inna ;) Pozdrawiam ciepło i życzę wystrzelonego w kokos sylwestra! ;-)

    OdpowiedzUsuń
  11. zauważyłam że krótsze, jednak takie wcale nie są krótkie;) zdobienie według mnie jak na Sylwestra dobre;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ale sylwestrowo!!! Super manicure i ekstra pomysł:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ciekawy pomysł - super to wygląda ;))

    OdpowiedzUsuń
  14. Mega sywestrowe! Świetne ;) Szczęśliwego nowego roku :)

    OdpowiedzUsuń
  15. >anikowa101- kładłam ja na top coat i jeszcze nie wyschnięty lakier OPI, jestem dziś po sprzątaniu i przygotowaniu kilku potraw na sylwestra- wszystko trzyma się bez zarzutu, aż martwię się jak to zmyje:)

    OdpowiedzUsuń
  16. lepiej by wyglądały bez tych cyrkonii.ładny ten brokat ale na samą myśl zmywania boli mnie głowa :)

    OdpowiedzUsuń
  17. cudowny blog, bardzo mi sie podoba :D
    Szczęśliwego Nowego Roku :D
    Poobserwujemy się?

    OdpowiedzUsuń
  18. wszystkiego dobrego w Nowym Roku:):)Takie krótsze pazokcie też ładne;)Ja lubię brokaty pod każdą postacią, ale żle się je zmywa:(

    OdpowiedzUsuń
  19. Piekne pazurki, uwielbiam taki przepych:)!

    OdpowiedzUsuń
  20. Śliczne paznokcie;)
    Będę wdzięczna jak wejdziesz do mnie;):*

    OdpowiedzUsuń
  21. Ale pomysł :) super efekt :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Cudne te paznokcie! :)
    Obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  23. hehehe pięknie! świetny pomysł :)

    OdpowiedzUsuń
  24. To nieźle :) Ja to zawsze miałam problem z takimi cekinkami bo bardzo szybko odpadały...

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za Twój komentarz:) Jest to moja nagroda za każdy nowy post. Jeśli masz jakieś pytania, uwagi napisz o tym.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...