wtorek, 12 lutego 2013

Love...♥

Z okazji zbliżających się walentynek serduszkowe pazurki.
;)

33 komentarze:

  1. jak ślicznie ! jeszcze nic nie wymyśliłam na walentynki

    OdpowiedzUsuń
  2. o jejku, jakie słodziutkie :D
    pięknie wyszły

    OdpowiedzUsuń
  3. Jakie pięknoty !! Ja właśnie zmalowalam swoje walentynkowe i czekam aż wyschna;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Prześliczne, takie słodkie :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Urocze ;) Jakiego lakieru użyłaś jako podkład (jasny)?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Golden Rose Selective Creme Brulee nr 11 plus odrobina bieli nałożona gąbeczką i całość też jest pokryta takim półprzeźroczystym pudrowym różem także całość ma taki kolor nieokreślony:)

      Usuń
    2. Dla mnie zdecydowanie za dużo pracy przy wykonaniu czegoś takiego ale efekt bardzo mi się podoba. Kto wie, może kiedyś się zdecyduję i ruszę w poszukiwaniu nudziaka GR. Na razie wciągnęły mnie ich brokatowe lakiery ;)

      Usuń
  6. Pazurkowe wyznanie miłości:)

    OdpowiedzUsuń
  7. urocze :) super wykonanie :]

    OdpowiedzUsuń
  8. idealne na walentynki :) jak miłosna pocztówka!

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale słodkie! Wyglądają jak dzieło sztuki!

    OdpowiedzUsuń
  10. Chyba najładniejsze jakie dotąd widziałam!

    OdpowiedzUsuń
  11. love is in the air :) chyba tego dnia nie da się pominąć serduszkowego motywu :)
    pozdrawiam, A

    OdpowiedzUsuń
  12. tyle tych pomysłów na paznokietki, że nie wiem który wykorzystać, ale twój jest świetny :P

    OdpowiedzUsuń
  13. Przepiękne zresztą Twoje paznokcie zawsze wyglądają jak takie małe dzieła sztuki:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za Twój komentarz:) Jest to moja nagroda za każdy nowy post. Jeśli masz jakieś pytania, uwagi napisz o tym.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...