czwartek, 10 października 2013

Misz -masz


Jest to chyba moje pierwsze zdobienie tego typu, tzn. "każdy paznokieć z innej parady". Chciałam wykorzystać chociaż niewielką część ozdób, które mam od długiego czasu. Dodatki to różowe, duże hologramy w kształcie plastrów miodu z dziurką, okrągłe cyrkonie/perełki w czarnym, białym i różowym kolorze, GR Jolly Jewels nr 118, bazą jest lakier nakładany przy pomocy woreczka - co ostatnio stała się bardzo popularne więc postanowiłam spróbować, na pewno zrobię jeszcze taki mani solo. 

;)

12 komentarzy:

  1. Lakier nakładany przy pomocy woreczka?Jak to się robi?

    OdpowiedzUsuń
  2. Maczamy zwykły woreczek w odrobinie lakieru i przykładamy do paznokcia, można zastosować lakier bazowy lub nakładać kilka warstw bezpośrednio na płytkę; fajnie opisała to kleopatre: http://kosme-tiki.blogspot.com/2013/09/marmurkowe-paznokcie-krok-po-kroku.html

    OdpowiedzUsuń
  3. Prawdziwy misz-masz. Bardzo dużo się dzieje na paznokciach, ale efekt mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  4. tak naprawdę dużo się dzieję na Twoich pazurkach ;) fakt metoda marmurkowa jest dość popularna :)

    OdpowiedzUsuń
  5. dużo się tu dzieje, dla mnie aż za dużo :P

    OdpowiedzUsuń
  6. Tym razem dla mnie jednak za dużo się dzieje i jakoś tak mi to się w całość nie zgrywa..

    OdpowiedzUsuń
  7. Jak dla mnie zbyt przekombinowane ;p Jedynie pazurek z JJ mi się podoba i ten z paseczkami :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za Twój komentarz:) Jest to moja nagroda za każdy nowy post. Jeśli masz jakieś pytania, uwagi napisz o tym.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...