poniedziałek, 24 marca 2014

Wiosna


Wiosna na moich paznokciach. Do zdobienia wykorzystałam naklejki wodne oraz lakier Galaxy Golden Rose nr 06 o pięknych kolorowych drobinkach. Można go porównać z kultowym Jolly Jewels nr 115 jednak Galaxy ma matowe wykończenie, a drobinki są w odrobinę innych kolorach i zostały zatopione w półprzeźroczystej różowo - fioletowej bazie. Dla wzmocnienia efektu pomalowałam paznokcie fioletowym Rich Color nr 103. Na dużym i serdecznym palcu bazą jest biel z nałożonymi przy pomocy gąbeczki kolorami i również drobinki z Galaxy.

;)

11 komentarzy:

  1. śliczne są, z niecierpliwością czekam aż znajdę więcej czasu na malowanie, bo głowę mam już pełną pomysłów, a Ty dodatkowo inspirujesz :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne połączenie :) Bardzo ładne kolorki :D

    OdpowiedzUsuń
  3. cudnie to wygląda! Bardzo mi się podoba takie urocze motylkowe zdobienie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zmieniłam nazwę bloga ze ZłotaPigmejka na "nails and more'. Teraz jestem adresem: http://nailsandmore2.blogspot.com/ . :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Otworzyła salon kosmetyczny i myślę o tym gdzie kupić peleryna fryzjerska ceneo, nożyczki fryzjerskie degażówki jakość cena i artykuły fryzjerskie poznań. Gdzie najlepiej szukać takich sprzętów? Czy możecie polecić jakąś hurtownie? Czy warto zamawiać przez Internet? Wybrałam sklep www.newfacebeauty.pl, lampa-lupa.pl/. Salon w Warszawie, zapraszam wszystkich. Rabaty dla klientów z bloga)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za Twój komentarz:) Jest to moja nagroda za każdy nowy post. Jeśli masz jakieś pytania, uwagi napisz o tym.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...